i kad mi dodjes ti tekst


A kad mi dođeš ti i osmijeh vratiš mi. Zar je mnogo to sto trazim od zivota da u kupku srece i mene umota.


Klapa Rispet Lumin Movies Movie Posters Poster

Pada noć puna strepnje Nema te tu kraj mene A trebam te Kao pjesnik svoju bol Na srcu mi studen zime.

. I tako dodjes mi u san da ti jos jednom ispricam Kako me bolis svaki danda jos se vinom trujem kad god ti ime cujem A ti za ruku drzis me i kazes da ce proci sve gledam u oci najlepseplacem al jos se trudim samo da ne poludim i tad se u suzama budim. Da dođeš mi ti i kao svi počnemo mi mirno živjeti. Kad mi dođeš ti.

Počnemo mi mirno živjeti. Pada noc puna strepnje nema te tu kraj mene a trebam te kao pjesnik svoju bol. Naxi radio 969 MHz Najbolja muzika Radio uživo Naxi Digital Naxi Nacional On Line radio Kamere u Beogradu Zabava Kultura Dešavanja Stil Vremenska.

Tekst pjesme Oliver Dragojevic - Kad mi dodjes ti. Na srcu mi studen zime na usnama tvoje ime i samo cekam dan da dodjes mi. Zar je mnogo to sto trazim od sudbine da me pusti da te sanjam i da ne budi me.

A kad mi dodjes ti i osmijeh vratis mi sva patnja i bol zivota mog ce proc u nocima bez sna ja tebe dozivam da dodjes mi ti i kao svi pocnemo mi mirno zivjeti. I samo čekam dan da dođeš mi. Sad kad mi trebas ti tu su tudji dodiri sad kad mi trebas ti on bi da me poljubi.

Da dođeš mi ti i kao svi počnemo mi mirno živjeti. Kad bi samo ljubit znala. There is no strumming pattern for this song yet.

Pada noc puna strepnje nema te tu kraj mene a trebam te kao pjesnik svoju bol Na srcu mi studen zime na usnama tvoje ime i samo cekam dan da dodjes mi Ref. Kad mi dodjes ti. Dodjes tako ponekad i nasmejana prodjes kao leptir kroz moj san ljubim tvoje usne kao prvog dana poludim sto se zatim budim sam.

Počnemo mi mirno živjeti. Majko da li znas. Create and get 5 IQ.

Prija mi ta promjena. U noćima bez sna ja tebe dozivam. Kad se skupe prijatelji svi oko stola da se proslavi da se tuga sva zaboravi kad se drustvo s pjesmom zagrli.

Angielski 1 2. Sva patnja i bol. A kad mi dođeš ti i osmijeh vratiš mi Sva patnja i bol života mog će proć.

Tekst pjesme Pedja Medenica - Dodjes mi u san. Kako me boliš svaki dan. Imam te a druge usne bude me imas me dok neka druga ceka te.

Prija mi ta promjena Promjena iz korjena Samo me jedna još Boli istina. Kad iza sebe pogledam Tvoj korak slutim Kad novo jutro dočekam Tužna se budim. Na srcu mi studen zime na usnama tvoje ime i samo cekam dan da dodjes mi.

Kad mi dodjes ti tekst Pada noc puna strepnje nema te tu kraj mene a trebam te kao pjesnik svoju bol Na srcu mi studen zime na usnama tvoje ime i samo cekam dan da dodjes mi Ref. U noćima bez sna. A kad mi dodjes ti i osmijeh vratis mi sva patnja i bol zivota mog ce proc u nocima bez sna ja tebe dozivam da dodjes mi ti i kao svi pocnemo mi mirno zivjeti.

Ljubav je tvoja kao vino duet Davor Radolfi Luce mala. A ti za ruku držiš me. I kažeš da će proći sve.

A kad mi dodjes ti i osmijeh vratis mi sva patnja i bol zivota mog ce proc. Da još se vinom trujem kad god ti ime čujem. Kad mi dodjes ti.

Kad Mi Dodes Ti Lyrics. Da dođeš mi ti i kao svi. A protiv nas je vreme koje prolazi i.

Pada noć puna strepnje Nema te tu kraj mene A trebam te Kao pjesnik svoju bol Na srcu mi studen zime Na usnama tvoje ime I samo čekam dan Da dođeš mi REF. Moj dan nema kraja a noću tebe sanjam. Srce poludi pa se zaljubi kad mi dodjes ti.

Kad sebi lažnu nadu dam Da nekog ljubim Tada znam da te još Ne zaboravljam x2 Evo ima godina Kao ptica slobodna Ne može mi ništa Ni tvoja ljubav otrovna. Sad kad mi trebas ti ceo svet se protivi a dok ne dodjes mi mene muce nemiri. Kad mi dođeš ti tłumaczenie na tongijski Tonga Artysta.

I osmijeh vratiš mi. Cutim kad mi kazu da si sada srecna al slutim da ti. Verse 1 G Pada noc puna strepnje Am7 Nema te tu kraj mene G D7 G C G A trebam te kao pjesnik svoju bol G Na srcu studen zime Am7 Na usnama tvoje ime G D7 I samo cekam dan G C G Da dodes mi Chorus G C G A kad mi dodes ti D GD D I osmijeh vratis mi Am Sva patnja i bol G D.

Lude noci ludi dani ne zna im se broja od kad s tobom zivot zivim od kada si ljubav moja e e e otkada si ljubav moja e e e otkada je dusa tvoja. I tako dođeš mi u san. Kad mi dodjes ti.

Pada noc puna strepnje Nema te tu kraj mene A trebam te kao pjesnik svoju bol Na srcu studen zime Na usnama tvoje ime. A kad mi dođeš ti. Opet me isti snovi muce opet sanjam te na isto danas isto juce znam i sutra ce.

Života mog će proć. In order to see the lyrics of Oliver Dragojević - Kad Mi Dođeš Ti it is necessary to have java script enabled browserWe have another 8 lyrics of songs by Oliver Dragojević that you are able to see on the right or clicking on the artists nameWe plan in the future to enable the possibility to make translations of Oliver Dragojević - Kad Mi Dođeš Ti lyrics on your own or other languages. Al paucinu s mojih vrata samo ti mozes skinuti.

Gledam u oči. G C Pada noc puna strepnje nema te tu kraj mene G D G a trebam te kao pjesnik svoju bol G C Na srcu mi studen zime na usnama tvoje ime G D G i samo cekam dan da dodjes mi G D Ref. Pada noc puna strepnje nema te tu kraj mene a trebam te kao pjesnik svoju bol.

Kad mi dođeš ti 13 przekładów Tłumaczenia. Tekst pjesme Nina Donelli - Lude noci. Kad Mi Dodjes Ti.

Translations of Kad mi dođeš ti English Lady_N. Kad u te nestane mi vire. Ja posle tebe nemam zivot i nemam gde da trazim spas ja disem al ne kuca srce sve umrlo je posle nas.

A kad mi dodjes ti i osmijeh vratis mi Am D sva patnja i bol zivota mog ce proc G D U nocima bez sna ja tebe dozivam Am G D da dodjes mi ti i kao. A kad mi dodjes ti i osmijeh vratis mi sva patnja i bol zivota mog ce proc U nocima bez sna ja tebe dozivam da dodjes mi ti i kao svi pocnemo mi mirno zivjeti. Tekstlyrics pesme Oliver Dragojević - Kad mi dođeš ti.

Kad bi dosla ti. I tako dodjes mi u san da ti jos jednom ispricam kako me bolis svaki dan da jos se vinom trujem kad god ti ime cujem. Da ti još jednom ispričam.


Krunoslav Kico Slabinac Pusti Nocas Svoje Kose Youtube Songs Youtube Music


Pedja Medenica Dodjes Mi U San Audio 2013 Love Songs Songs Music


Label And Copyright Barba Music Vlado Georgiev Http Vladogeorgiev Com Oliver Dragojevic Songs For Dance Oliver


Natasa Bekvalac Sluskinja Vip Room 2013 Vip Room Fashion Celebrities


Magazin Put Putujem Album 1986 Album Music Youtube


Biljana On Instagram Sve Moze Samo Nemoj Sponzorusa Nacin Za Barenje Mame Za Ljubavnavikapanika Citat Funny Thoughts Dont Forget To Smile Humor


Dino Merlin Moj Je Zivot Svicarska Official Audio 2000 Youtube Musik


Citati 7 Wise Quotes Words Quotes Serbian Quotes


Antonia Gigovska Neizdrzivo Cover Youtube Youtube Music Artists Music


Allegro Band Hiljadu Zima 2011


Oliver Dragojevic Cesarica


Luka Basi Oliver Dragojevic Tribute Kad Mi Dodjes Ti Live Cover Youtube Oliver Dragojevic Vintage Microphone Vintage


Oliver Dragojevic Kad Mi Dođes Ti Oliver Dragojevic Latin Music Music Songs


Pin On Hitovi


Pin On Muzika


Nina Badric Dani I Godine Music Mix Nina Music


Ilda Lexington Ti Nevoljo Moja Official Video 2015


Pin On Store Glamocani Laktasi


Pin By Dragana On Ddd Life Quotes Inspiring Quotes About Life Quotes Deep Feelings

Related : i kad mi dodjes ti tekst.